Narva maantee liikluses algab sügiseni kestev tohuvabohu (6)

Jüri Saar
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu ülikooli Delta hoone ühendamiseks linna torustike ja kaablitega algab Narva maanteel kaevamine, esimeses järjekorras Mäe tänava ja Vene ringi vahel.
Tartu ülikooli Delta hoone ühendamiseks linna torustike ja kaablitega algab Narva maanteel kaevamine, esimeses järjekorras Mäe tänava ja Vene ringi vahel. Foto: Kristjan Teedema/Artur Kuus

Kui kõik läheb kava järgi, hakkavad teemehed täna hommikul Tartus Narva maanteel freesima üles asfalti. See annab sel väga suure liiklusega tänaval avalöögi suvi läbi vältavatele suurtele kaeve- ja teetöödele. Linnavalitsuse soov on, et kummaski suunas oleks kogu aeg vähemalt üks sõidurada avatud, kuid ummikud on senise liiklusvoo jätkudes vältimatud, liiatigi võib töö iseloom nõuda lühiajalist täielikku liikluse sulgemist.

Lühiajaline tähendab siinkohal päeva või paari. «Hakatakse freesima asfalti lõigus Mäe tänavast Vene ringini ja sama freespuruga kaetakse pinnas uuesti,» selgitas Tartu ajutise liikluskorralduse peaspetsialist Kaimar Juss. «Siis hakatakse Vene ringi poolt järjest kaevega tulema.»

Suurte kaevetööde eesmärk on rajada Tartu ülikooli ehitatava Delta hooneni kõik vajalikud kommunikatsioonid kanalisatsioonist kütte- ja jahutustorude ning kaabliteni. «Tartu linnal on hea meel, et Delta hoone hakkab kerkima ja see hoone on vaja kommunikatsioonidega ühendada,» ütles abilinnapea Raimond Tamm. «Narva maantee on üks tuiksooni, iga pudelikael sunnib liiklejaid uusi marsruute otsima. Usume, et Võidu silla koormus väheneb, Vabadussilla koormus kasvab, kuid Narva mäelt Vabadussillale liikumisel ei tohiks takistusi olla.»

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles