HU? laulja Hannaliisa Uusma uurib ülbeid ja isaseid üheksakümnendaid

Janno Zõbin
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hannaliisa Uusmat huvitavad soo­rollid 
popmuusikas. Huvi kasvas siis, kui ta teadvustas, et Eesti bändides on vähe pilli mängivaid naisi.
Hannaliisa Uusmat huvitavad soo­rollid popmuusikas. Huvi kasvas siis, kui ta teadvustas, et Eesti bändides on vähe pilli mängivaid naisi. Foto: Merilin Mandel

Hannaliisa Uusma on üldsusele tuntud kui ansambli HU? solist, ajastumärgiliste hittide «Absoluutselt», «Made in China» ja «Elupõletaja» esitaja. Hoopis vähem teatakse, et praegusel kümnendil on muusik pühendunud üheksakümnendate Eesti popmuusika uurimisele. 

Uusma doktoritöö teema on «Postsotsialistlikud maskuliinsused Eesti popmuusikas» ja sellega seoses pidas ta hiljuti ettekande Tartus Eesti kirjandusmuuseumis. Eesti muusika- ja teatriakadeemias sotsioloogiat tudeeriva Uusma ettekanne kujunes põnevaks ja vallandas tulise diskussiooni kohalviibinud teadlaste seas.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles