13. märtsi õhtupoolikul selgus tiitli Tartu parim teenindaja 2018 võitja, kelleks valiti Thor Vaas Swedbankist. Teise koha saavutas tasavägisel konkursil Anna Golovtsenko kohvikust Paviljon ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Hele-Mai Luik Olerexist.
Eile selgus Tartu parim teenindaja
Tartu konkursi žürii esinaine Olga Einasto, kes töötab Tartu ülikooli raamatukogus teenindusosakonna juhatajana, kommenteeris Thor Vaasi võitu: «Võitja eristus teistest oma proaktiivsusega. Ta oskas võtta konfliktse olukorra juhtimise enda kätte. Lisaks paistis Thor silma oma intelligentsuse ja suurepärase analüüsivõimega, demonstreerides ka oma oskust teha lisamüüki.»
Tartu parima teenindaja konkursil osales 125 teenindajat, kellest finaali said kümme parimat. Eelvoorus oli interneti keskkonnas vaja lahendada kolm teenindussituatsiooni ja kaks testi, milleks olid suhtlemisoskuste ja tarbijakaitse seaduse tundmise testid.
Heateenindus.ee koostöös Tartu linnavalitsuse ettevõtluse osakonnaga valib Tartu parimat teenindajat juba 2005. aastast.