Hea teenindaja tuleb ka riukliku kliendiga toime

Henri Zeigo
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parima teenindaja konkursi korraldajad 
Maarius ja Mai Kastemäe ning Tairi Leis on ise ka osavad teenindajad.
Parima teenindaja konkursi korraldajad Maarius ja Mai Kastemäe ning Tairi Leis on ise ka osavad teenindajad. Foto: Kristjan Teedema.

​Tartu parima teenindaja konkursi esikolmik selgitatakse 14. korda välja 13. märtsil. Tänavune võistlus paistab silma selle poolest, et korraldusmeeskonnas lööb kaasa mitu varasemate aastate võitjat. Nemad oskavad võistlust näha ka teenindaja pilgu läbi.

Parima teenindaja konkursi eesmärk on kasvatada avalikkuse teadlikkust teenindajate töö keerukusest, aga ka tähtsusest, ühtlasi anda teenindajatele võimalus oma ametioskuseid proovile panna ja arendada. Võistluse projektijuht Tairi Leis selgitas, et märtsi algul pannakse Eestis samal ajal käima kolm konkurssi: «Tartu parim teenindaja», «Tallinna parim teenindaja» ja «Eesti teiste piirkondade parim teenindaja».

Esimesena peetakse veebivoor, kus selgitatakse anonüümselt välja kõigi piirkondade tublimad teenindajad. Neist kümme paremat pääsevad edasi oma piirkonna finaali. Lõpuks astuvad kõikide konkursside esikolmikud võistlustulle superfinaalis «Eesti parim teenindaja».

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles