Eesti idufirma Guestjoy sai äriinglitelt 160 000 eurot

Jaan Olmaru
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Äriinglite 160 000 eurose investeeringu andsid Guestjoy esindajale Annika Ülemile üle Rein Lemberpuu ja Heidi Kakko.
Äriinglite 160 000 eurose investeeringu andsid Guestjoy esindajale Annika Ülemile üle Rein Lemberpuu ja Heidi Kakko. Foto: Sille Annuk / Tartu Postimees

Eesti äriinglite võrgustiku EstBAN investorid valisid tänase sTARTUp Day lõpus Eesti parimaks nooreks idufirmaks Guestjoy ning investeerivad ettevõttesse 160 000 eurot.

«Hästi võimas. Inimesed saavad aru, mida me teeme ja kuhu me tahame jõuda,» lausus Guestjoy esindaja Annika Ülem vahetult pärast auhinna üleandmist.

Guestjoy tuli turule kolm aastat tagasi ning pakub nutitelefonide kaudu infot hotellide ja nende teenuste kohta. Täpsemalt aitab Guestjoy hotellidel paremini suhelda oma külastajaga. Eelkõige müüa lisateenuseid ning koguda tagasisidet.

«Meie suurim tugevus tuleb lisamüügist ehk kui täna teeb külastaja broneeringu, siis ta keskendub väga palju toa tüübile ja hinnale. Aga meie keskendume lisamüügile, mis täna toimub suuresti läbi hotelli vastuvõtu. Aga see võib olla juba liiga hilja ja vähendab kliendi elamust. Me aitame tuua saabuvale külastajale kogu hotelliteenuste paketi juba varem kätte. Olgu selleks siis näiteks massaaž või restoran,» selgitas Ülem.

Saadud 160 000 eurot lubas Guestjoy investeerida tootearendusse ja müüki. «Meie eesmärk on müüki kahekordistada nii kiiresti kui võimalik,» lausus Ülem. Ettevõttes töötab hetkel viis inimest.

Guestjoy kõrval jõudsid finaali veel Frank, Fitlap ja Transformative.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles