Põhisillal on mõlemal pool veel eraldi kanalisillad, mille ehitusel tulid välja ettenägematud tööd, millega esialgu ei osanud ehitaja arvestada. «Tuli tugiseinu betoneerida juurde, mis olid projektivälised. Valada tuli veel peale- ja mahasõidu plaate. Need viisid tööd esialgsest graafikust välja,» tõdes Põltsamaa linnamajandusosakonna juhataja Aivar Aigro.
Aigro ütles, et ehitaja pole süüdi, kuna tegemist on ootamatute töödega, mis tulevad ehitusel maa seest välja ja neid ei osanud projekteerija näha.
Järgmisel nädalal algavad sillal hüdroisolatsioonitööd. Selleks peab kuiv ilm olema, kuna vihmaga ei saa neid töid teha. Asfalteerimine on kavas 19.-20. oktoobrini. Kui kõik läheb hästi, on oktoobri teises pooles autosild liikluseks taas avatud. Kõik oleneb aga ilmataadist, sest kui ilm hakkab vingerpussi mängima, ei pruugi Aigro sõnul kõik plaanipäraselt minna.
Pärast avamist jätkuvad veel viimistlustööd piirete sättimise, valgustuse ja haljastusega.
Sillatöid teeb Nordpont. Tööde maksumus on ligikaudu 620 000 eurot.