Mehed nentisid, et tegelikult oleks äppi kasutavaid taksojuhte küll ja küll, kuid sellise hinnaga ei nähta asjal mõtet, rakendus jäetakse lihtsalt sisse lülitamata ning klienti oodatakse pigem taksopeatuses ja kallima hinnaga.
Ainult linnas
Taxify kehtestatud hind 35 senti kilomeetri eest tähendab ka seda, et linnast välja ei sõideta, sest see tähendaks kahjumit. Nii öeldaksegi kliendile, et tegemist on linnasiseste hindadega ning pikemaks otsaks tuleb tellida keegi teine.
Lisaks Taxify kategooriale pakub muudetud äpp võimalust valida vedaja electric’u või comfort’i (uued autod) kategooriast, kuid seal on hinnad kallimad.
«Aga inimesed on hinnatundlikud ja valivad süsteemi sisenedes ikkagi odavama,» tõdesid taksojuhid.
Nad rõhutasid, et neil ei ole midagi äpi vastu, sest varasemal kujul oli see tõepoolest mugav ning rahul olid nii kliendid kui ka taksojuhid. «Aga nüüd on taksojuhtidele sõna otseses mõttes kott pähe tõmmatud,» kurjustasid mehed.
Kertu Valge Taxify Tartu osakonnast kinnitas aga, et ettevõttel ülikoolilinnas vedajaid jagub. «Septembris on sõitude hulk tublisti kasvanud, kuid päevasel ajal on autode kättesaadavus endiselt väga hea,» kommenteeris Valge. «Statistika järgi on ettesõidud sama pikad kui juulis, seega keskmine ooteaeg ei ole pikenenud. Ka ei ole meile tulnud senisest enam klientide pöördumisi.»
Ta lisas, et veidi halvemas olukorras on ärikliendid, keda teenindab ainult osa Taxify juhtidest (need, kes osutavad teenust ettevõttena). «Kuid see olukord muutub õige pea, sest 1. oktoobrist teenindavad ka ärikliente kõik saadaval olevad autod,» lubas Valge.
Muudatusi on Taxify varem põhjendanud sellega, et nii soovitakse kohaneda 1. novembril kehtima hakkava uue ühistranspordiseadusega, mis suures osas võrdsustab nõuded kokkuleppevedajatele ja tavataksodele.