Iseenesest on etenduse tarvis kõik elemendid justkui olemas: ruum, etendajad ja vaatajad. Ent hoolimata sellest, et kaks viimast eristuvad teineteisest riietumisstiili poolest, on õhtu lõpuks ka see erinevus hajunud.
Viimaks on kõik peaaegu ühtmoodi higised ja janused, nagu ühel korralikul peol ikka juhtub. Seetõttu pole põhjust kõnealust sündmust karta ka neil, kes muidu osalusteatrit pelgavad. On ju tavaliselt nii, et peol leiab igaüks endale koha, olgu see siis tantsupõrandal või kuskil mujal.
Võimalus, mitte kohustus
«Beetareaalsuse» keskkond ei ole kuidagi agressiivne. Külalisi ei sunnita ühe koha peal istuma või seisma. Isegi tantsima ei pea, mis sellest, et on pidu ja muusika on mõnus. Selline etteantud füüsiline vabadus muudab olemise kohustusest võimaluseks. Ja võimalust tantsida ei kasuta mitte ainult trupp, vaid ka külalised.
Nii sulandub trupp külaliste sekka, mille tulemusena on neil õnnestunud ka paljud peo etenduslikud osad vormida ümbritseva keskkonna orgaaniliseks osaks.
Pidu aitab terviklikuna tajuda ka see, et stseenid, mida esitatakse, ei välju peo teemast. Tõenäoliselt on kõik, kes kunagi peol käinud, kohanud neid, kes tardunud pilguga tantsupõrandal rütmi taga ajavad, või neid, kes kõige käidavama koha peale inimummiku tekitavad. Sellel peol on aga need olukorrad esitatud tunduvalt filigraansemalt ja vaatemängulisemalt.
Et päriselt satuvad harva samale peole see isegi liiga hästi tantsiv paarike ja see kaootilist tantsustiili harrastav indiviid, siis mõjub «Beetareaalsus» nagu kõikide pidude essents. Pidude kõige tüüpilisemad olukorrad ja ebatüüpilisemad külalised on esitatud viisil, mis omandab peaaegu sürreaalsed mõõtmed. Ja selles mõõtkavas on loomulik, et mõned tantsusammud jõuavad põrandalt isegi lakke.