Mina, vanainimene, ei oska seal iseteeninduses õiendada. Ma pole proovinud ka, sest ei taipa neid uuema aja asju, ei oska nutitelefonigi kasutada. Mul ei ole lihtsalt aega, mul on alati väga kiire ja ma ei hakka nuputama, kuidas see asi käib.
Tavaliselt käin ka iseteeninduses, aga praegu oli vaid üks asi osta ja järjekorda polnud. Iseteeninduse ainus miinus on see, et kui sul on näiteks pudel õlut, siis pead ootama teenindajat, et ta teeks kindlaks, et sa pole alaealine. Siis ma lähen parema meelega tavalisse kassasse.
Joonatan Ojasild, õpilane
Tasun üldjuhul sularahas, mulle ei meeldi kaardiga maksta. Maximas kasutan küll vahel ka iseteenindust. Kui iseteeninduskassad on tühjad, siis läheb seal kiiresti, aga üldiselt läheb iseteeninduses inimestel vist pigem kauem kui kassiiri juures, sest müüjad on harjunud seda tööd tegema.
Liis Slugen, kutsekooli õpilane
Ausalt öeldes ei pannud ma praegu siin iseteenindust isegi tähele, tulin spontaanselt siia. Muidu eelistangi iseteeninduskassat, seal ei pea inimestega rääkima.
Maidu Kuusemets, maaparandusbüroo inseneri abi
Mul ei olnud tavakassasse tulles mingit mõtet, see jäi teele ette lihtsalt. Olen paar korda kasutanud ka iseteeninduskassat, aga eelistan tavalist, sest olen vanamoodne mees. Ma pole väga süvenenudki, kuidas iseteenindus toimib.