Tartu bussihankel, millega linn otsib vedajat kümneks aastaks alates 2019. aasta suvest, vaidlustas enda kõrvale jätmise bussifirma MRP Linna Liinid, alguses riigihangete vaidlustuskomisjonis, seejärel halduskohtus.
Bussifirma ei nõustunud linna otsusega tunnistada nõuetele mittevastavaks nende pakkumus, kus oli esitatud poole aasta hind aasta hinna asemel.
Valmis jätkama
MRP Linna Liinide volitatud esindaja Aivo Pärn ütles, et ilmselt kaebavad nad edasi. «Me kasutame ikka kõik astmed ära, kui võimalus on,» rääkis ta.
Ta ütles, et nende pakkumuse pani kokku kogemustega töötaja selle järgi, mis oli linn ette andnud, kuid tema sõnul on fakt, et linn on hanke segaselt kokku pannud.
Tartu abilinnapea Valvo Semilarski ütles, et sellise üldise kriitika kohta ei oska ta midagi kommentaariks öelda.
Pärn viitas, et ka kohtus kerkis küsimus, miks linn pakkujatelt üldse kilomeetri hinda küsis, kui soovis teada saada lõpphinda.
Tartu linnasekretär Jüri Mölder on aga tõstatanud küsimuse, mis on MRP vaidluse eesmärk, sest kui nende käsitlus õigeks lugeda, tuleks ka teised pakkumused ümber arvestada ning MRP ei võidaks ometigi.
«Möldrit olen ma korra näinud, olen tema käest küsinud, ta ütles, et see on täitsa mõttetu vaie,» ütles Pärn. «Et nad jagavad siis teiste pakkumised ka läbi, igal juhul me ei võida. Aga kuidas saab ta öelda, et teie igal juhul ei võida, kui kohus otsustab. Loogiline või mitte, aga riigihankes on asjad nii küsitud.»