«Vahepeal mõtlesime, et saame kasutada ka maa-alust autoparklat, sest see on päris põnev ruum, aga praegu pole veel kindel,» märkis Kuusik. «Eks väike hirm on, et rahvas ei mahu ära, sest Ahhaa ruumid on väiksemad. Aga seetõttu üritame piletimüüki paremini planeerida.»
Kuusiku sõnul arvestatakse praegu umbes 2500 inimesega ning piletimüük on juba alanud.
«Lansseerisime oma ürituse juba Latitude 59 ajal mais, kui näitasime esimest korda oma reklaamklippi ja avasime piletimüügi. Aga suurim töö on praegu programmi kokkupanemine,» lausus ta.
Peakorraldaja sõnul on enam-vähem olemas visioon, millised teemad võiks olla käsitletud, ja sihikul on ka mõned põnevad esinejad, keda soovitakse Tartusse esinema saada. Nende nimesid ta veel avaldada ei soovinud.
«Paar asja on juba kindlad, aga paljud läbirääkimised veel käivad. Kindlasti tahaks saada kedagi Ameerikast, sest see on ju startup’i häll. Rahvusvaheliste esinejate otsimine ja läbirääkimine käibki praegu kõige aktiivsemalt,» ütles Kuusik.
Igale sihtrühmale
Seekordse sTARTUp Day peateema on «From Zero to Hero». Kuusiku sõnul on soov pakkuda sisu eri sihtrühmadele.
Üks osa esinejaid räägiks algajatele inspiratsioonist ehk kuidas üldse alustada ja oma ideed genereerida. Teiseks midagi neile, kes on juba alustanud, ehk kuidas oma äriplaani paremaks teha. Kolmanda rühma esinejad peaksid huvi pakkuma neile, kes tahaks laieneda ja näiteks rahvusvaheliseks muutuda.
Kuusiku sõnul on selgelt tunda, et möödunud aasta detsembris peetud esimene sTARTUp Day avaldas inimestele muljet ning seetõttu on tänavust festivali juba mõnevõrra lihtsam organiseerida.
«Isegi mõned sponsorid on tulnud ennast ise pakkuma. Eelmisel aastal oli õhku müüa palju keerulisem,» sõnas Kuusik. Ta märkis, et kui eelmisel aastas oli ürituse eelarve alla 100 000, siis seekord juba üle 100 000 euro. Tänavune sTARTUp Day toimub 8. detsembril.