Lugeja kiri: põhjus ei ole sõitja mugavuses

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tartu linnaliinide bussin-dusest rääkijad (TPM 24.03) mainisid muu hulgas, et paarkümmend aastat tagasi pidasid sõitjad loomulikuks seda, et sihtkohta jõudmiseks tuli kesklinnas mõnele teisele bussile ümber istuda. Nüüd aga olevat inimesed nii mugavaks või hellitatuks muutunud, et see ei tulevat enam kõne allagi.


Võib-olla pole asi siiski mugavuses, vaid liiga kallites bussipiletites.

Kui vahetad bussi, pead ju uue pileti kompostrisse pistma. Kes iga päev mitu korda ei sõida, see kuupiletit või muud soodusvarianti ei kasuta. Neile on kõige soodsam osta pileteid kümne kaupa, 64 senti ehk 10 krooni tükk. Kui need juhtumisi otsa saavad, tuleb pilet osta bussijuhi käest, mis on veel kallim. Mõelge nüüd ise, miks nad ei taha ümber istuda!

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles