Tänasega algas Tartu linna järjekordne suvekampaania, mis kannab seekord pealkirja «Tartus on rohkem». Kampaania keskmes on suvine turismimäng, mis pakub peredele, sõpruskondadele ja kõigile teistele huvilistele võimaluse veeta avastamist väärt suvepuhkus Tartus. Kampaania on mõeldud nii eesti- kui ka venekeelsele elanikkonnale ja seetõttu on ka turismimäng saadaval kahes keeles.
Tartu peibutab külalisi suvise turismimänguga
Mängu saab mängida augusti lõpuni ning mängus võimalik on läbida erinevaid punkte, mis tutvustavad nii tuntud kui ka ehk veidi vähem teadaolevaid paiku, vaatamisväärsusi ja atraktsioone. Mängupunkte on mitmesuguseid: tutvustavaid, ülesannetega (pildistamine või küsimusele vastamine) ja mitu mängupunkti pakub mängijatele ka erinevaid hinnasoodustusi või muid boonuseid. Kampaania hõlmab lisaks linnale ka mängupunkte maakonnas.
Läbitud kohtade ja lahendatud ülesannete pealt teenivad mängijad punkte ja enim punkte kogunud meeskondi tunnustatakse neljal korral auhindadega, neist ahvatlevaimad on majutusest, spaapääsmetest, restorani krediidist ning perepiletitest ja kinkekaartidest koosnevad mõnusad perepaketid, kuid auhinnafondi kuulub ka romantikapakett kahele. Tulemusi ja parimate skoore on võimalik jälgida mängu kodulehel www.tartusonrohkem.ee.
Tartu linna turundusjuhi Helen Kalbergi sõnul on mängu esmane eesmärk tuua esile Tartu eri tahke ja pakkuda linna külastajale mitmekülgsemaid võimalusi. «Tartus on piiramatult võimalusi veeta tegevusrohke, meelelahutuslik või hoopis hariv puhkus. Kuna vahemaad on väikesed, jõuab lühikese ajaga avastada ja kogeda väga palju. Ja just seda toob meie mäng esile,» rääkis ta.
Mäng toimub Navicup mobiilirakendusega, selleks on osalejatel vaja mobiilse andmesidega Androidi süsteemi. Mobiiliäpi saab tasuta alla laadida Google Play poest.