Päevatoimetaja:
Emily Lieberg

Lugeja Olerexi peale pahane: miks reklaamitakse püsikliendi soodustust, kui seda tegelikult ei arvestata?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Olerexi tankla
Olerexi tankla Foto: Margus Ansu / Postimees

Üleeile viisid kütusefirmad läbi hulgihinna kampaaniat, millega autojuhid said soodsamalt kütust tankida. Kampaaniat alustas Neste ja sellega läksid kaasa ka teised kütusefirmad. Tartu Postimehe poole pöördus eile lugeja, keda ärritas Olerexi käitumine, kuna tanklates polnud kampaania kohta teavitust ja püsikliendi soodustus kampaania ajal ei kehtinud, kuigi plakat tankla küljes seda lubas. 

Lugeja kirjeldas, et läks kolmapäeva õhtul Tartus Aardla tänava Olerexi automaattanklasse, kus oli suurelt plakat, et püsikliendile kehtib tankimisel kliendikaardisoodustus 2,4 senti liitri kohta. Tankimisel avastas aga lugeja, et soodustus ei kehti. Samas tanklas oli veel mitu inimest, kes seepeale sõitsid umbes kolmsada meetrit eemale Circle K tanklasse, kus kehtis nii kampaaniahind kui ka püsikliendi soodustus. Selline teavitamatus pahandas Olerexi klienti, kuna tankla peal oli suur plakat, mis lubas soodustust.

Olerexi turundusjuht Janne Laik selgitas, et nende tanklates on püsivalt üleval info nende lojaalsusprogrammi püsikliendi soodustuste kohta ja viide Olerexi kodulehele täpsemate tingimustega tutvumiseks. Laik lisas, et erikampaaniate kestel lojaalsusprogrammi allahindlused tõepoolest lisaks ei rakendu ja see on alati olnud kirjas Olerexi kodulehel. 

Toimetuse poole pöördunud lugeja küsis seepeale, et kas tõesti peab klient iga päev Olerexi kodulehte vaatama, et kampaaniatega kursis olla.

«Klientide tagasiside on meile väärtuslik ja meie klientide rahulolu on meile tähtis, mistõttu vaatame üle täiendavad kommunikatsioonivõimalused kõigis meie tanklates,» märkis Laik.

Tagasi üles