/nginx/o/2011/03/20/541443t1h6762.jpg)
Tartlased peaks mäletama ebameeldivalt lõhnanud ja vesistel aegadel uppunud raudteejaama tunnelit hästi. Kindlasti ei kao selline olukord seinte ülevõõpamisega, mida kosmeetiline lähenemine tähendanuks.
Tartlased peaks mäletama ebameeldivalt lõhnanud ja vesistel aegadel uppunud raudteejaama tunnelit hästi. Kindlasti ei kao selline olukord seinte ülevõõpamisega, mida kosmeetiline lähenemine tähendanuks.
Tegelikkuses löödi tunneli siseviimistlus vanadest materjalidest kuni seinteni puhtaks ja ühe olulisima tööna rajati hüdroisolatsioon, mis tähendab, et suurvee ajal läbi tunneli seinte pressinud vesi ei kogune enam põrandale, vaid kogutakse kokku ja juhitakse ära nii, et reisijad pääsevad läbi tunneli perroonile kuiva jalaga. Hüdroisolatsiooni peale paigaldati tunneli uued seinad.
Tunneli remont läks maksma 4,3 miljonit krooni.
Invatõstukit ei ole mõtet enne tööle panna, kui vaksali omanikfirma Elikante paigaldab samasuguse oma territooriumile, kus asub tunneli teine ots ja pääs linna. Nii et seni ootab tõstuk oma aega.
Vilja Kohler, «Vana tunnel läbis väikse iluravi», TPM 18.03.