Abilinnapea Jarno Laur: tramm on mõistlik, suurt arenguhüpet vajab rattaliiklus (3)

Jüri Saar
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Graafika: Artur Kuus

Liiklusküsimustega tegeleb Tartu uus, avalikule väljapanekule saadetud üldplaneering väga põhjalikult. Abilinnapea Jarno Laur selgitab tähtsamaid teemasid. 

Milliseid suuri liiklusprobleeme peaks uus üldplaneering lahendama? 

Vaatame, mis on viga. Tartu liikluse jaotus on umbes selline, et 40 protsenti tartlastest käib jala, viis protsenti kasutab jalgratast, 28 autot ja 27 ühistransporti. Iseenesest ju hea. Vigurid tulevad sellest, et meil kerkib alatasa sunnitud autoliikluse teema. Maarjamõisa ei saa autoga hästi ligi, tänavad ei mahuta autosid ja neid pole seal ka kuhugi parkida. Peaksime tegema järjest uusi parklaid juurde. Me arutame ka parkimismajade ehitust.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles