Kui peaksite toidupoest koju jõudes avastama, et kassalindile tõstetud ja juba ära makstud poekraamist on mõni asi kauplusesse jäänud, tasub alati tagasi minna, sest ununenud kaup ootab teid.
Tellijale
Poodi ununenud kaubale tasub järele minna
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Annelinna Prisma klienditeeninduse juhi Hiie Jürimäe sõnul juhtub suures poes pea iga päev, et mõni ostja on osa kaubast poodi unustanud. Ka Tartu tarbijate kooperatiivi kommunikatsioonispetsialist Teele Tamme ja Rimi poeketi kommunikatsioonijuht Katrin Bats kinnitavad, et kauba kassalindile unustamine pole midagi erandlikku.