Poodi ununenud kaubale tasub järele minna

Jaan Olmaru
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Enamasti unustatakse poodi väiksemaid kaupu, nagu näiteks nätsupakk või mõni pisem kommikott, kuid on olnud ka juhuseid, kus kassalindile on jäänud maha 12 rulliga tualettpaberipakk.
Enamasti unustatakse poodi väiksemaid kaupu, nagu näiteks nätsupakk või mõni pisem kommikott, kuid on olnud ka juhuseid, kus kassalindile on jäänud maha 12 rulliga tualettpaberipakk. Foto: Margus Ansu

Kui peaksite toidupoest koju jõudes avastama, et kassalindile tõstetud ja juba ära makstud poekraamist on mõni asi kauplusesse jäänud, tasub alati tagasi minna, sest ununenud kaup ootab teid. 

Annelinna Prisma klienditeeninduse juhi Hiie Jürimäe sõnul juhtub suures poes pea iga päev, et mõni ostja on osa kaubast poodi unustanud. Ka Tartu tarbijate kooperatiivi kommunikatsioonispetsialist Teele Tamme ja Rimi poeketi kommunikatsioonijuht Katrin Bats kinnitavad, et kauba kassalindile unustamine pole midagi erandlikku.

«On päevi, kus ei ole midagi poodi maha jäetud, aga enamasti ununeb klientidel siiski paaril korral nädalas midagi poodi,» rääkis Tamme. «Hinnanguliselt ühel juhul tuhandest,» pakkus ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles