Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Reedel selgub Tartu parim teenindaja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Risto Mets
Copy

Konkursil «Tartu Parim Teenindaja 2011» on selgunud viis finalisti. Võitja selgub viimasel jõukatsumisel Tartu raekojas.


Heateenindus.ee teatel sai iga osaleja konkursi veebivoorus võimaluse panna kuue tööpäeva jooksul end proovile erinevais teenindusvaldkondades. Proovitööd hõlmasid teenindust nii riidepoes kui ehtepoes, pubis-restoranis, hotellis ja panga telemarketingi osakonnas ning ostukeskuse telefonipoes.

Situatsioonidesse oli kaasatud nii pahaseid kui lihtsalt nõutuid kliente. Samuti oodati selgitusi saadud teeninduskogemustele.

Teenindussituatsioonidele antud lahendeid hindas 5-liikmeline žürii, kelle otsusel on tänaseks selgunud konkursi viis finalisti:

Ly Tamm - Rademar Tartu;
Evely Kokka - Nordea Pank;
Olga Vassiljev - Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni (PRIA);
Kairi Kool - Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Amet (PRIA);
Kristel Kull - SA Teaduskeskus AHHAA 4D elamuskino ja OÜ Lõuna Jää, Lõunakeskuse Liuväli.

Tagasi üles