:format(webp)/nginx/o/2017/03/09/6426963t1hff34.jpg)
Samal ajal kui üle Eesti käib koolipuhvetites tervisliku hommikusöögi kampaania, meelitab Tartu Forseliuse koolist üle tee asuv R-kiosk lapsi söögivahetunnis hoopis kioskist hot dog’i ja limonaadi haarama.
Samal ajal kui üle Eesti käib koolipuhvetites tervisliku hommikusöögi kampaania, meelitab Tartu Forseliuse koolist üle tee asuv R-kiosk lapsi söögivahetunnis hoopis kioskist hot dog’i ja limonaadi haarama.
«Minu arust on see kõlvatu reklaam,» oli Forseliuse kooli direktor Jüri Sasi nördinud. «Tundus juba, et patenteeriks söögivahetunni ära, et seda ei saaks keegi kasutada nii, et lihtsalt kühveldab sellega raha enda taskusse.»