9. märtsi hommikul asuvad kümme teenindajat Tartu loodusmajas võistlema Tartu parima teenindaja tiitlile.
Homme selgub Tartu parim teenindaja
Tartu parima teenindaja konkursil osales tänavu ühtekokku 94 teenindajat, kes pidid finaali jõudmiseks lahendama veebikeskkonnas kolm keerulist teenindusolukorda ning täitma suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testi.
Viieliikmeline žürii hindas teenindajate sooritust viie hindamiskriteeriumi alusel – tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit-lahendus ja korrektsus – ning valis välja kümme tugevamat kandidaati.
Homses finaalis kohtuvad finalistid žüriiga silmast silma ning lahendavad kaamera ees koostöös näitlejast kliendiga veel ühe teenindusolukorra. Päeva lõpuks selgub, kes on tänavuse aasta Tartu parim teenindaja.
Konkursi kolm parimat osalevad 13. aprillil Eesti parima teenindaja konkursi finaalis. Lisaks saavad nad ka rahalise preemia: esimesele kohale on ette nähtud 400, teisele 300 ja kolmandale 200 eurot.