Päevatoimetaja:
Emily Lieberg

Hüvasti, Sebe! Uuel Tartu bussihankel praegusel vedajal lootust pole (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tartu linnavalitsus soovib, et järgmisel lepinguperioodil ehk aastatel 2019–2029 oleks kõikidel bussidel samasugune uus kujundus, nagu on praegu Sebe uusimatel gaasibussidel.
Tartu linnavalitsus soovib, et järgmisel lepinguperioodil ehk aastatel 2019–2029 oleks kõikidel bussidel samasugune uus kujundus, nagu on praegu Sebe uusimatel gaasibussidel. Foto: Eero Vabamägi

Tartu bussihankele esitatud kaheksast pakkumusest on üks kõrvaldatud. Soodsaima väljaselgitamiseks peab linn esitama pakkujatele täpsustavaid küsimusi, kuid sahistatakse, et loorberid nopib Go Bus. 

Sel nädalal andis Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak välja käskkirja, millega kõrvaldati Tartu bussihankelt aktsiaselts Liepājas autobusu parks, üks kaheksast veebruari keskpaigaks pakkumuse esitanust. Saatuslikuks sai väidetavalt vale kuupäev maksuvõlgade puudumist kinnitaval dokumendil.

Sõelale jäi seega seitse pakkumust. Pakkumuses tuli esitada aasta hind, tuginedes selle aasta teise kvartali andmetele. Lepingu sõlminud ettevõtte puhul korrigeeritakse pakkumuses olnud hinda perioodiliselt maagaasi hinnast, tarbijahinna muutusest ja bussijuhtide palgaindeksist lähtuvalt.

Tagasi üles