Heateenindus.ee ja Tartu linnavalitsuse ettevõtlusosakond kutsub kõiki Tartu linna teenindajaid ja teenindushuvilisi osalema konkursil «Tartu parim teenindaja 2017», mille esikolmik pääseb otse Eesti parim teenindaja konkursi finaali.
Tartu linn otsib taas parimat teenindajat
Tartu parima teenindaja konkurss algab 27. veebruaril kell 11 ja see koosneb kahest voorust. Esimene voor toimub veebikeskkonnas, kus kolmel järjestikusel tööpäeval saavad osalejated näidata oma teadmisi tarbijakaitseseaduse tundmises ning suhtlemisoskusi, samuti leida lahendusi keerukatele teenindussituatsioonidele. Teine osa on finaalvõistlus, mis peetakse 9. märtsil, mil finalistid astuvad žürii ette, esitlevad end ning lahendavad žürii ees ning kaamerasilma all teenindussituatsioone koos näitlejast kliendiga.
2016. aastal võitis Tartu parima teenindaja konkursi Maaria Malin, kes on Swedbanki kliendinõustaja. Mailini sõnul oli võistluse kõige põnevam osas enda proovilepanek keeruliste kliendisituatsioonide lahendamisel ja igakordne hindamistulemuste ootus. «Konkursilt sain hea kogemuse ja läbi erinevate koolituste ka palju teadmisi ning samuti palju uusi positiivseid inimesi enda ümber. Hea teeninduse konkursil tasub osaleda, ainult arendav ja positiivsust andev kogemus,» rääkis ta.
Tartu parima teenindaja konkurssi korraldatakse 2005. aastast. Konkursi esimese kolme koha võitjatele on rahalised auhinnad välja pannud Tartu linn: 1. koht - 400 eurot, 2. koht - 300 eurot ja 3. koht - 200 eurot.
Konkursile saab end registreerida aadressil www.heateenindus.ee/konkurss/registreeru.