Tartu trammiplaani võib suhtuda kui utoopiasse. Ent tasuks uurida teiste linnade kogemust ning selle transpordiliigi uusi võimalusi. Elektri jõul liikuvaid ja sellega keskkonda säästvaid sõidukeid tuleb maailmas üha juurde. Sealjuures väga erinevaid.
Tellijale
Enriko Talvistu: saaks jalgsi või trammiga, aga meie sõidame ikka autoga (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Linna üldplaneeringu elutervet kujunemist näitab, et arutatakse ka üsna hüpoteetiliste trammiteede teemadel. Tõepoolest, on ju mõistlik ühendada kesklinnaga ühelt poolt Lõunakeskus ja Maarajamõisa teaduslinnak ning teisalt Annelinn kui üks suurem magala.