Mahukas uuring näitas, et suurem osa lastest, kes õpivad praegu erikoolis või eriklassis, võiks tavakoolide õpetajate hinnangul käia tavaklassis, kui pedagoogidel oleks rohkem aega ja teadmisi nendega tegelemiseks.
Tellijale
Hoiakud, teadmatus ja rahapuudus piiravad erivajadustega laste õpet
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ehkki Eestis on juba seitse aastat olnud siht õpetada hariduslike erivajadustega lapsi tavaklassis, pole see ühiskonna tõrjuva suhtumise tõttu õnnestunud. Ka nende laste vanemad eelistavad pigem eraldatud õpet, et laps ei satuks tavaklassis kaaslaste põlu alla.