Märtsis hinnatakse Tartus teenindajate tööd

Risto Mets
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Märts on traditsiooniliselt hea teeninduse kuu. Tartus peetakse sel puhul taas teeninduseteemalist konverentsi, selgitatakse välja parimad teenindajad ning käib kampaania «Kiida teenindajat!».


Selle kuu sündmused kaasavad kõik klienditeeninduse osapooled: kliendi, teenindaja ja ettevõtte, kinnitas pressiesindaja vahendusel Tartu abilinnapea Karin Jaanson. Teeninduse kvaliteedi tõstmine on sihipärane ja pidev tegevus, millesse peavad panustama kõik osapooled.

«Oma toetusega nii selle kuu üritustele kui muudele sarnastele ettevõtmistele soovib Tartu linn aidata kaasa teeninduskultuuri paranemisele ja teenindaja ameti väärtustamisele,» selgitas Jaanson.

Tartu linnavalitsuse ettevõtluse osakond ja Heateeninduse.ee korraldavad 9. märtsil Tartu Ülikooli raamatukogu konverentsikeskuses Tartu hea teeninduse päeva. Konverentsi peateemana on kõne all, kuidas teenindaja saavutab sellise teenindustaseme, mis paneb kliente teda soovitama ka oma sõpradele.

Kampaania «Kiida teenindajat!» käigus saab igaüks anda oma hinnanguid neid teenindavatele inimestele ja firmadele. Kampaania lõpeb parimate tunnustamisega - kuu lõpus saavad kõige rohkem kiitust pälvinud teeninduskohad tunnistuse ja uksekleebise «Kliendid kiidavad 2011».

Konkurss «Tartu parim teenindaja 2011» toimub 7.-18. märtsini ning sellest saavad osa võtta Tartu linna ja maakonna teenindajad. Konkurss koosneb kuuest teenindusülesandest, mis on lahendamiseks Heateenindus.ee veebis.

Parima teenindaja konkursi esimese kolme koha võitjale on Tartu linn pannud välja rahalised auhinnad: I koht - 300 eurot, II koht - 200 eurot ja III koht - 100 eurot. Tartu kolm parimat teenindajat pääsevad Eesti parima teenindaja konkursi finaali, mis toimub Tallinnas 31. märtsil.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles