Miks tuleb prügiveograafiku koju saatmise eest maksta Ragn-Sellsile pea üks euro?
Miks maksab prügiveograafiku saatmine nii palju?
Vastab Ragn-Sellsi Lõuna regiooni juht Vallo Jürisoo:
See on meil hinnakirjas lisateenusena. Kui klient tellib eraldi veograafiku koju saatmise, siis selgelt kulupõhiselt on hind kalkuleeritud. Teatavasti postiga saatmine ju maksab midagi.
Kas kliendil on võimalik saada teada uuest veograafikust kuidagi teisiti kui seda koju tellides?
On tõesti mitu võimalust. Kõigepealt, kui teeme ise graafikus mingi muudatuse, siis saadame kliendile nii meiliga kui kirja teel graafiku tasuta koju. Regulaarselt on seda võimalik saada meilile tasuta.
Klient võib tulla ka kontorisse, kus graafik trükitakse välja tasuta. Klienditeenindusest võib lähemad kuupäevad küsida ka telefonitsi.
Lepingu sõlmimisel antakse kliendile tühjendamiste graafik. Kui firma muudab seda logistilistel põhjustel ja saadab uue graafiku tasuta, millal siis üldse tuleb kõne alla tasuline graafik?
Kliendile on piirkonda käivitades graafik tasuta saadetud ning ta on harjunud näpuga järge ajama ja vaatama tühjenduspäevi, aga järgmiseks aastaks seda enam ei ole. Kahtlemata on meiliaadressi omades hõlbus meilt see graafik tasuta tellida.
Eelkõige arvutita inimestel, pigem pensionäridel võib seega tekkida vajadus graafiku eest maksta.
Kui pole meiliaadressi, siis küll. Aga võib ju kord aastas kontorist läbi astuda või helistada, klienditeenindaja loeb lähemad kuupäevad meeleldi ette (infotelefon on 15 155).