Korporandid kohtuvad igaveses õllelauas

Raimu Hanson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Korporatsiooni  Ugala keldrikorruse ühe ruumi  seinal on äsja valminud  sgrafiitotehnikas teos, millel on kõrgust 1,5 ja laiust 6,3 meetrit.
Korporatsiooni Ugala keldrikorruse ühe ruumi seinal on äsja valminud sgrafiitotehnikas teos, millel on kõrgust 1,5 ja laiust 6,3 meetrit. Foto: Sille Annuk

Kunstnik Peeter Krosmann on äsja lõpule jõudnud oma teise sgrafiitotehnikas teosega, mida ei ole aga sama lihtne vaatama minna, nagu tema esimest, Nadežda Tšernobai kaasautorluses mullu Tartu ülikooli kliinikumi õendusabihoones valminud kompositsiooni «Aed».

Nimelt on poolteist meetrit kõrge ning peaaegu kuus ja pool meetrit lai uus pilt seinal niisuguses kohas, kuhu külalised pääsevad vaid siis, kui majaperemehed kutsuvad. Eesti kunstiajaloo värskeimas ajajärgus väga harva kasutatavas tehnikas monumentaalteos asub korporatsiooni Ugala majas ehk konvendis Kuperjanovi tänavas.

Tartu Postimehel õnnestus kutse siiski saada, kompositsioon üle vaadata, fotograafiliselt dokumenteerida ning autorilt ja Ugala esindajalt kommentaare küsida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles