Läinud nädalal Küüni tänavale paigaldatud elektriline jalgrattapump laseb välja õhku kuni kolme baarini. Sellest aga ei piisa paljudele ratturitele.
Kallis rattapump jätab mõne kummi tühjaks (3)
Üle 2000 euro maksnud elektriline rattapump ei võimalda rattarehvi pumbata üle kolme baari, kuid kitsamad rehvitüübid, näiteks maanteerattad, vajavad sujuvaks sõiduks kuut baari. Kolmebaarine rehvirõhk sobib laia rehviga linnarattale.
Tartu linnamajanduse osakonna teedeteenistuse jalg- ja jalgrattateede peaspetsialist Mihkel Vijar ütles, et masina rõhupiiri saab vajadusel muuta, kuid praegu lähtub see teiste sarnaste elektrooniliste pumpade piirangutest.
«Pump ei võimalda ise rõhu suurust valida, valisime automaatse piiranguga pumba,» rääkis Vijar.
Linnamajanduse osakonna teedeteenistuse juhataja Urmas Mets on kerkinud probleemist teadlik. Mets siiski ei osanud öelda, kas ja millal automaatset rõhupiirangut muudetakse. Seni peavad ebastandardsed kondimootorid veerema bensiinijaamadesse.