Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371
Saada vihje

Tartu lennujaam alustas taluhoones ja põllul

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tartu lennujaama töötajad 1966. Vasakult: autojuht Fjodor Poljatšihhin, mehaanik, Jak-12 piloot Rein Randmaa, laadija, vedude osakonna töötaja Zina, Juhan Kikerpill, An-2 teine piloot Kalju Sepp, mehaanik Urmas Tarassov, An-2 komandör Pjotr Golovanov, meditsiinipunkti juhataja Leo Rebane, An-2 teine piloot Vjatšeslav Gavrilin, Jak-12 piloot Rein Porro, mehaanik, lennujaama ülem Voronov, An-2 komandör Dmitri Djomitšev.
Tartu lennujaama töötajad 1966. Vasakult: autojuht Fjodor Poljatšihhin, mehaanik, Jak-12 piloot Rein Randmaa, laadija, vedude osakonna töötaja Zina, Juhan Kikerpill, An-2 teine piloot Kalju Sepp, mehaanik Urmas Tarassov, An-2 komandör Pjotr Golovanov, meditsiinipunkti juhataja Leo Rebane, An-2 teine piloot Vjatšeslav Gavrilin, Jak-12 piloot Rein Porro, mehaanik, lennujaama ülem Voronov, An-2 komandör Dmitri Djomitšev. Foto: arhiiv

Tartu lennujaam alustas eilset juubelipidu tänukirja andmisega Milvi Jürissaarele, kes tuli lennuvälja ilmateenistusse tööle 1960. aastal, ning Rein Margile, kel tänavu kevadel sai täis 50 aastat lennujaamas. Ta oli kaua lennujaama juhataja, viimasel ajal kütuseoperaator. 

Rein Mark, missugune lennujaam see oli, kuhu te 1966. aastal tööle tulite?

Ülenurmel oli pehme muruga lennuväli, märtsis-aprillis lende polnud, kõik lennukid seisid Tallinnas. Ma olin just Krivoi Rogi lennutehnilise kooli lõpetanud ja aprillis lõppes Tallinnas praktika. Kuna lõpetasin kiitusega, võinuks mujale ka minna, aga kodu oli ju Tartus. Tartus oli spetsialisti vaja, varem olid tehnikuteks need, kes teenisid sundaega. 

Tagasi üles