Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Miks sai Rimis piim otsa?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Teisipäeval oli Tartus Rebase tänava Rimi hüpermarketis juba poolest päevast piim otsas, mis pole nii suure poe kohta just tavaline. Miks Rimis piim otsa sai?


Vastab Rimi Eesti Food ASi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats:

See on puhtalt inimlik eksitus. Meil muutus ettevõttesisene tarnesüsteem ning kaupluses tarne eest vastutav inimene ei tellinud piima sellise varuga, et seda oleks õhtuni jagunud.

Mis tarnesüsteemis muutus, et selline segadus tekkis?

Muutus päev, millal piima tellitakse. Seetõttu tekkis väike auk tarnes ja üks päev jäi vahele. Muidugi poed teadsid seda varem ja pidid piima rohkem ette tellima, aga vastutav inimene, kes kaupa tellis, eksis inimlikult. Ta unustas ära, et piima pidi tellima suurema varuga. Inimlikult on see mõistetav, eriti  praegu, kui kahe raha käibel oleku tõttu on väga kiire aeg.

Kas piim sai otsa ainult Rebase tänava Rimis või oli mujal poodides sama probleem?

See juhtus ka Tallinnas ühes poes. Tegelesime terve päev sellega, et teistest poodidest piima juurde saada, kuid nemadki ei osanud uue tarnesüsteemi järgi koguseid täpselt arvutada ega tahtnud oma piima ära anda.

Kui kaua olid need kaks poodi piimata?

Umbes teisipäeva lõunast alates. Tänasest (eilsest – toim) on piim kõigis meie poodides jälle olemas.

Nii et piimapaanikat pole vaja karta?

Ei, ei, ei! Kindlasti mitte. See oli puhtalt inimlik eksitus. Me väga vabandame, et nii juhtus. Teeme kõik, et rohkem nii ei juhtuks. Piimapuudust meil pole.  

 

Tagasi üles