Kagu-Eesti väikelinn Räpina tahab tõsta enda tuntust, külastatavust ja konkurentsivõimet. Et seda teha, valmis põhjalik kohaturunduse strateegia, muu hulgas ka uus tunnuslause ja logo.
Räpina sai logo ja tunnuslause
Esmalt viisid asjatundjad läbi põhjaliku Räpina kuvandi uuringu, hinnati Räpina valla kohaturunduslikke ressursse ning koostati Räpina valla uus brändi identiteet koos tunnuslause ja logoga, vahendas vallavalitsus.
Räpina logo autoriks on tunnustatud Eesti kunstnik, Räpinas sündinud ja üles kasvanud Leonhard Lapin. Dekoratiivne lehemotiiv sümboliseerib Räpinat kui eesti aianduse kodu.
Lehemotiiv asub kolmnurga sees, mis viitab Räpina Sillapää lossi klassitsistlikele kolmnurkviiludele. Kolmnurk seostub ka kodu ja majaga üldisemalt, meenutades tüüpilist Eesti maakodu katust.
Tunnuslausetest jõi sõelale «Hea kodu koht». Lähtudes valla kuvandi uuringust, tähendab tunnuslause seda, et Räpina vald on hea koht kodu loomiseks ja hoidmiseks ehk Räpina on hea kodukoht.
Valla tugevusteks hinnati näiteks kaunist, rikkumata ja mitmekesist loodust, tasemel sotsiaalteenuseid, rahulikku ja turvalist keskkonda ning aktiivset kultuuri- ja spordielu.
Logo ja tunnuslauset esitleti reedel Räpinas Sillapää lossis.