Eile selgus Tartu kaubamajas konkursi «Tartu parim teenindaja 2016» võitja, kelleks osutus kliendinõustajana Swedbankis töötav Maaria Malin. Teise koha saavutas Mai Kastemäe (OÜ Eva Boutique klienditeenindaja) ning kolmanda koha Evelin Klaussen (Swedbanki kliendinõustaja).
Tartu parim teenindaja on Swedbankis töötav Maaria Malin
Võitja paistis silma oma isiksusega, oli julge, särav, proaktiivne ja tähelepanelik, kinnitas žürii esimees, TÜ raamatukogu teenindusosakonna juht Olga Einasto. Kogu Malini olek ja kehakeel sisendasid kliendile enesekindlust, et ta on oodatud ja tema probleemile leitakse lahendus, kommenteeris ta pressiesindaja vahendusel.
Finaalis pääses 14 inimest, kel tuli teenindada Tartu kaubamaja kodumaailma kliente ning lisaks ka kontrollkliente. Esimest korda toimus konkursi finaal avalikus ruumis ning žürii oli positiivselt üllatunud, et kaubamaja kliendid suhtusid finalistidesse kui usaldusväärsetesse teenindajatesse.
Tartu parimat teenindajat valitakse alates 2005. aastast ning sel aastal registreerus konkursile üle 130 osaleja. Veebivoorus tuli lahendada kolm keerulist teenindussituatsiooni ning kaks testi.
Tartu konkursi esikolmik suundub lõppfinaali 13. aprillil Tallinna hea teeninduse päeval, kus eri piirkondade üheksa finalisti hulgast valitakse 2016. aasta Eesti parim teenindaja.