Üle 3000 inimese toetuse saanud ajalooline ühisrahastuskampaania Sepa jalgpallikeskuse rajamiseks pääses Eesti parimate turundustegude võistlusel Kuldmuna kahes kategoorias finalistide sekka. Sepa ühisrahastuskampaania kandideerib Kuldmunale parima sotsiaalkampaania ja parima digitaalse lahenduse kategoorias.
Sepa jalgpallikeskuse ühisrahastuskampaania püüab kaht Kuldmuna
«See on väga ilus tunnustus oma ala proffidelt,» oli Sepa jalgpallikeskuse kampaaniajuht Kalle Paas õnnelik. «Jalgpalliklubina püüame karikate ja medalite poole eelkõige palliplatsil, aga Sepa ühisrahastuskampaaniaga panime koos suure märgi maha, milline võiks olla jalgpalliklubi ka platsi kõrval – tõeline kogukond, kes kokku tulles saab ära teha suuri asju!»
Kampaania eestvedajate sõnul peitus kampaania edu heas mõttes hullumeelses idees, tugevas kogukonnas ja disainistuudio Neway loodud suurepärases ruutmeetriostu veebilahenduses, mis omakorda kandideerib parima veebilahenduse Kuldmunale.
Disainistuudio Neway juhi Jaan Naaberi sõnul on disainistuudiol väga hea meel, et saadi Tartu jalgpallile nii tähtsa projekti taustajõud olla. «Saime heas mõttes hullumeelse idee tehniliselt ja visuaalselt teostada ning on tore, kui saame ka teistele tulevikus inspiratsiooniks olla,» ütles Naaber.
MTÜ Jalgpallikool Tammeka alustas eelmise aasta 2. novembril Eestis ainulaadset ühisrahastuskampaaniat, millega koguti 150 000 eurot Tartu staadionipõua leevendamiseks ning Sepa staadioni renoveerimiseks. Disainistuudio Neway loodud keskkonnas sai igaüks osta endale ruutmeetri uuest staadionist ja sellega toetada tuhandete Tartu noorte jalgpallurite unistusi.
Lisaks ajaloolisele ühisrahastuskampaaniale panustab uue Sepa jalgpallikeskuse valmimisse ka jalgpallikool Tammeka ja Eesti jalgpalliliit. Ehitustegevus Sepa staadionil algab sel kevadel ja ühisrahastuskampaaniale pannakse pidulik punkt 10. juulil Euroopa meistrivõistluste finaali ühisvaatamisega, kuhu on oodatud kõik kampaania toetajad ja kaasaaitajad.