Fujitsu annab tööd filoloogidele

Kaspar Koort
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kliendil pole vahet, kus mure lahenduse leiab, lausus Marek Sokk Taskus asuvas Fujitsu klienditoe kontoris.
Kliendil pole vahet, kus mure lahenduse leiab, lausus Marek Sokk Taskus asuvas Fujitsu klienditoe kontoris. Foto: Sille Annuk

Kui üldjuhul värbavad tehnoloogiafirmad tööjõudu oma valdkonnast, siis Eestis jõudsalt laienev Fujitsu pakub Tartus tööd ja leiba kolmekümnele inimesele, kelle põhiline trump on hoopis suurepärane Skandinaavia keelte oskus.

Järjepidevalt Tartus oma tegevust laiendanud Fujitsu avas eile hommikul ametlikult Tasku keskuse kuuendal korrusel kuuesajal ruutmeetril laiuva kontori.

Kolima hakkasid nad juba eelmisel aastal ning Fujitsu Eesti tarkvaraosakonna direktor Marek Sokk tõdes rahulolevalt, et töötajad on suutnud end avarasse kontorisse mugavalt sisse sättida.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles