Heateenindus.ee ja Tartu linnavalitsuse ettevõtluse osakond kutsub kõiki Tartu linna teenindajaid ja teenindushuvilisi osalema konkursil «Tartu parim teenindaja», mille esikolmik pääseb otse konkursi Eesti parim teenindaja 2016 finaali. See on võimalus panna end proovile, saada oma teenindajaoskustele tagasisidet ning arendada end oma töös järjest paremaks.
Tartu otsib parimat teenindajat
Mullu võitis Tartu parima teenindaja konkursi Eva Boutique`i klienditeenindaja Rita Poljakov. Ta julgustab teenindajaid konkursil osalema: «Esimene voor on anonüümne ning ülesandeid lahendada on mugav ja põnev. See konkurss on suurepärane võimalus oma oskused proovile panna ja tunda sellest tõeliselt rõõmu. Tõestagem, et Tartu on hea teenindusega linn,» innustas Poljak. Ta lisas, et konkursil on rikkalikult auhindu, nii et võita on igal juhul rohkem kui kaotada.
Konkurss «Tartu parim teenindaja» algab 14. märtsil kell 11 ja esimese vooru teenindusülesandeid lahendatakse veebis. Žürii otsusega pääseb teise vooru edasi kümme võistlejat.
Täpsem info kõigi tänavuste teeninduskonkursside kohta on aadressil www.heateenindus.ee/konkurss. Seal käib kuni 14.märtsini ka osalejate registreerimine.
«Tartu parima teenindaja» konkurssi korraldatakse alates 2005. aastast. Möödunud aastal pälvis konkursil teise koha Tiiu Loot Lõunakeskuse Montoni esindusest ja kolmanda koha Maarius Kastemäe Teliast. Lõppkonkursil Eesti parim teenindaja 2015 tuli esimeseks Räpinas töötav IF P&C Insurance AS ärikliendihaldur Annika Kalbus.
Kokku on heateenindus.ee meeskond andnud möödunud 12 aasta jooksul välja üle saja tiitli erinevatel parima teenindaja konkurssidel.
Konkursi «Tartu parim teenindaja 2016» esimese kolme koha võitjatele on rahalised auhinnad välja pannud Tartu linn. Esikoht saab 400, teine koht 300 ja kolmas koht 200 eurot.