Lugeja kiri: Veolia ei vastuta

, Veolia klient Ropkast
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Neljapäevases Postimehes kirjutas prügifirma Veolia pahane klient. Jätkan Veolia tegemistega Ropka piirkonnas.


30. novembri prügitühjendusringil lõhuti meie eramaja prügikast tükkideks ja prügi jäeti värava ette vedelema. Veoliast keegi ei reageerinud ja oma kirjale saime vastuse alles seda korrates. Vastuses süüdistati klienti, et ta on lahtiseid või vedelaid jäätmeid konteinerisse poetanud. Ja räästa all, kus vihmavesi sisse sajab, ei tohtivat ka konteinerit hoida.

Ei saa aru, kas Veolia kirjavastaja hoiab oma suurt prü­gikonteinerit köögis pliidi kõrval või on kõige õigem paik suisa keset elutuba?

Vastusest õhkus monopoolse firma ülbust, sest prügiveolepingud on ju ühepoolselt peale sunnitud, prügitegijad on sunnismaised pärisorjad prügifirma lõa otsas. Teeninduskultuuri pole vaja, sest kliendil valikuvabadus ju puudub. Nii võibki Veolia kliendi prügikonteinerit lõhkuda.

Lõpetuseks tsitaat vastuskirjast: «Külmadest ilmadest tulenevalt paljud kehvast materjalist konteinerid kipuvad purunema ja sellest tulenevalt ei vastuta vedaja konteineri purunemise eest.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles