Poiste ja tüdrukute erinev kohtlemine saab alguse väga varasest lapsepõlvest. Sellele tuleks tähelepanu pöörata juba lasteaias, mitte mõelda alles siis, kui soorollid on tugevalt kinnistunud, miks poisid ei jõua gümnaasiumisse ja ülikoolides on neidude ülekaal. Seda meelt on Tartu ülikooli haridus-uuenduskeskuse projektijuht Inga Kukk ja peaspetsialist Kat-ri Lamesoo, kes edendavad SooKooli ning SIHT-projekti kaudu õpetajates sooteadlikkust.
Tellijale
Haridusuurijad: sookvoodid on hilinenud
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mida see sooline võrdsus hariduses siis ikkagi tähendab? See ei ole ju vaid see, et kaotame ära poiste ja tüdrukute mängud ja paneme nad kõik ühe normi järgi teivashüpet sooritama.