Päevatoimetaja:
Eili Arula
(+372) 739 0339

Tänavailt vaatab vastu rahapuudus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Mullu tehtud Tartu põhi- ja jaotustänavate seisukorra uuringu järgi on Soinaste tänav kõige ebatasasem, tänava keskmine IRI-arv ehk sõidumugavust kirjeldav väärtus on 8,01 mm/m. Mida väiksem on IRI, seda tasasem on teekate. Uuringuid teinud teede tehnokeskuse andmetel on senised mõõtmised linna teedel-tänavatel näidanud, et IRI väikseimad väärtused on vahemikus 0,7–1,5 mm/m.
Mullu tehtud Tartu põhi- ja jaotustänavate seisukorra uuringu järgi on Soinaste tänav kõige ebatasasem, tänava keskmine IRI-arv ehk sõidumugavust kirjeldav väärtus on 8,01 mm/m. Mida väiksem on IRI, seda tasasem on teekate. Uuringuid teinud teede tehnokeskuse andmetel on senised mõõtmised linna teedel-tänavatel näidanud, et IRI väikseimad väärtused on vahemikus 0,7–1,5 mm/m. Foto: Margus Ansu

Autojuhid teavad, et Tartu paljud tänavad lainetavad ja roopadki pole siin võõrad. Need on aga veel väiksed hädad, sest põhjalik uuring näitas, et suurim-kalleim probleem on ülikoolilinna teede kandevõime.

Soinaste tänav on Tartu kõige suurema ebatasasusega tänavalõik, mis käesolevasse analüüsi on kaasatud, seisab ASis Teede Tehnokeskus valminud Tartu põhi- ja jaotustänavate 2015. aasta seisukorra uuringus.

Ja see pole ainus puudus. Uuringu järgi on Näituse tänav suure ebatasasuse ja väikse kandevõimega, Pika tänava tasasus on halb ja kandevõime piiripealne. Nii võiks jätkata.

Märksõnad

Tagasi üles