Päevatoimetaja:
Emily Lieberg

Lõuna-Eestis võeti arvele uusi sõiduautosid Moskvitšist Maseratini

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaspar Koort
Copy
Üks tartlane on möödunud aastast ka Maserati õnnelik omanik.
Üks tartlane on möödunud aastast ka Maserati õnnelik omanik. Foto: Reuters / Scanpix

Kui kõige enam eelistavad Lõuna-Eesti inimesed uue auto ostmisel pöörata pilgud Volkswageni, Audi, BMW või Fordi poole, siis tegelikult on maanteeametis esmakordselt arvele võetud sõiduautode spekter märksa laiem, ulatudes «vanast heast» Moskvitšist Maserati ja Rolls-Royce’ini.

Kui Volkswageni mudeleid võeti maanteeameti Jõgeva, Põlva, Tartu, Valga ja Võru büroos esmakordselt arvele 1814, siis omamoodi põnevaid tootjaid leiab ka vastava tabeli alumisest otsast.

Nii võeti näiteks arvele kaks uut masinat Venemaa tootjalt Автомобильный завод имени Ленинского Комсомола (AZLK), need pole aga teatavasti midagi muud kui ammu tuntud Moskvitšid. Uusi Ladasid läks siinkandis kaubaks viis, Hiina autotootja DS-i masinaid aga näiteks vaid üks. Arvele võeti ka kaks isevalmistatud sõiduautot.

Elitaarsematest markidest sai esmaregistreeritud neli Lincolni, kolm Porschet, kolm Roverit, kolm Pontiaci, kaks Rolls-Royce’i, kaks Infinitit, üks Lancia, üks Bentley, üks Buick ja üks Maserati.

Kokku võeti Lõuna-Eestis möödunud aastal esmakordselt arvele 9174 sõiduautot.

Tagasi üles