Korduvalt edasi lükkunud Tartu lennujaama ILSi ehk täppismaandumissüsteemi ametlik kasutamine seisab praegu veel ühe viimase paberi puudumise taga, mille korda ajamine ja seega ka ILSile käitlusloa saamine on lähemate päevade küsimus.
ILSi paberimaraton läheneb lõpule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Ainult üks dokument veel ja siis on kõik korras,» ütles ASi Tallinna Lennujaam regionaalsete lennujaamade direktor Andres Taimla, kelle selgitusel on puudu dokument, millega nii ILSi tellinud kui ehitanud osapooled kinnitavad, et töö on üle antud.
Taimla avaldas lootust, et selleks neljapäevaks on dokument allkirjastatud ning ka ILSi käitlusluba lennuametilt saadud. «Siis võib ILSi lõpuks ametlikult kasutama hakata,» lisas Taimla.
Tartu lennujaam pidi esialgsete plaanide järgi saama ILSi oktoobri alguses. Seade oligi selleks ajaks valmis, kuid ametlikult seda kasutada ei tohtinud, sest ILSi peatöövõtjaks olnud Saksa firma BAN 2000 jättis esitamata osad dokumentidest, mida on vaja lennuametilt ILSi sertifikaadi ja käitlusloa taotlemiseks.