Tartu kaubamaja luges külastajad üle

Tartu kaubamaja uue väljanägemise autorid on arhitekt Raivo Puusepp ning inglise sisearhitektid arhitektuuribüroost Chapman Taylor.

FOTO: eskiis

Sel nädalal kümnenda tegutsemisaasta täitumist tähistav Tartu kaubamaja on lugenud kokku, et dekaadi vältel on hoones tegutsevaid ärisid külastatud 50 miljonit korda ning tehtud on 40 miljonit ostu.

Ligi 16 000 ruutmeeril väljaüüritaval kaubandus- ja teeninduspinnal asub üle 60 kaupluse, toitlustuskoha ja teenindusasutuse, teatas Tartu kaubamaja. Lisaks asub keskuses 236-kohaline siseparkla autodele ning 70-kohaline jalgrattaparkla. Keskus annab püsivalt tööd ligi 500 inimesele.

Tartu kaubamaja tegevjuhi Marju Jeedase sõnul keskuse müügitulu ruutmeetri kohta püsinud Eesti kaubanduskeskuste hulgas juba aastaid teisel kohal. «Väljaspool pealinna oleme esimesed,» ütles ta. Kui mitmed konkurendid nii Tartu piirkonnas kui ka mujal Eestis on pannud rõhku pigem laienemisele, siis kaubamaja põhimõte on kõik need aastad olnud kvaliteedi tagamine olemasoleval kaubanduspinnal, rääkis Jeedas.

Mullu käis kaubamajas 5,33 miljonit külastajat. Kaupluste konsolideeritud müügitulu oli 48 miljonit eurot ning käive müügipinna ruutmeetri kohta ulatus 3 400 euroni.

Kümnenda juubeliaasta puhul otsustas kaubamaja teha ka veidi remonti, uuendades siseviimistlust, üüripindu ja fassaadi. Uues kuues avaneb kaubamaja 2016. aasta märtsis.

Juubelinädalavahetusel, 16. – 17.oktoobril toimub keskuses ka traditsiooniline Moekuulutaja moeüritus koos meelelahutusprogrammiga.

Tagasi üles