Päevatoimetaja:
Emily Lieberg

Jõgeva aasta õpetaja Vello Mägi õpib koos õpilastega ka ise

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Jõgeva linna aasta õpetaja Vello Mägi (keskel) koos Jõgeva linnapea Aare Olgo (vasakul) ja linnavolikogu esimehe Mati Kasega (paremal).
Jõgeva linna aasta õpetaja Vello Mägi (keskel) koos Jõgeva linnapea Aare Olgo (vasakul) ja linnavolikogu esimehe Mati Kasega (paremal). Foto: Marge Tasur

Jõgeva kultuurikeskuses korraldatud haridustöötajate tunnustamisõhtul kuulutati linna aasta õpetajaks Jõgevamaa gümnaasiumi füüsikaõpetaja ja mitmete kursuste juhendaja Vello Mägi. Staažikas pedagoog märkis, et arvestades teaduse ja tehnika kiiret arengut õpib ta koos õpilastega pidevalt ka ise.

Vello Mägi Jõgeva linna aasta õpetaja nominendiks esitanud kolleegid Jõgevamaa gümnaasiumist kiidavad tema huvitavaid ja mitmekülgseid tunde ning üha paranevat õppeedukust. "Vello Mägi on ainuke õpetaja Jõgevamaa gümnaasiumis, kes oma tunde filmib ja analüüsib, et täiustada oma õpetamisoskusi. See on innustanud õpilasi paremini õppima ja saavutama parimaid võimetekohaseid tulemusi," seisab tema töökaaslaste koostatud iseloomustuses.

Mägi õpetatavatest õppeainetest ja kursustest (füüsika, robootika, sissejuhatus nanotehnoloogiasse ja ettevõtlusse, uuringulaegas) rohkem huvitatud ning andekamad õpilased on edukalt esindanud kooli olümpiaadidel ja projektides. Tuntumaid tema juhendatud projekte on Quantum Spin-Off, mille raames tutvustasid Jõgeva noored nanotehnoloogilist ketiõli.

Tänavu osaleb Vello Mägi Tartu ülikoolide ja teaduskeskusega Ahhaa koostöös loodud Uuringulaeka projektis, mille eesmärk on arendada õpilaste uurimuslikke oskusi üle Euroopa. Samuti on Vello Mägi seotud 3D tehnoloogia juurutamisega koolis.

"Pean oluliseks et mu õpilased elus hästi toime tuleksid ja ennast realiseerida suudaksid," ütles Vello Mägi. Füüsika õppimine arendab tema sõnutsi mõtlemist ja sisseelamise võimet. "Füüsikas loome kujutlusi, kuidas asjad toimivad," lisas Jõgeva aasta õpetaja

Õppimine on tema hinnangul õpetaja ja õpilase jaoks ühine protsess, kus ka õpetaja ise pidevalt õpib. Eriti on see nii kaasaegsemates valdkondades nagu näiteks 3D tehnoloogias.

Tagasi üles