Tartu Pauluse kirikul valmib augusti lõpuks kolm maineklippi, mida hakatakse näitama nii veebis kui ka avalikel üritustel, et inimesi Pauluse kirikut külastama kutsuda.
Tartu Pauluse kirik hakkab ennast maineklippidega reklaamima
Klipid toodab Estfilm Production OÜ ja nende maksumus on 10 900 eurot, millele lisandub käibemaks. Igal klipil on nii eesti- kui ka ingliskeelne versioon ning nende tootmisel võib peale lavastuse kasutada ka ekraanigraafikat ja muid tehnilisi lahendusi.
SA Tartu Pauluse Kiriku juhatuse liikme Silvia Leiaru sõnul korraldati Tartu Pauluse kiriku maineklippide tellimiseks hange juba mais ja klipid on osa EAS-i projekti «Tartu Pauluse kiriku atraktiivsuse tõstmine turismiobjektina» turundustegevustest. «Seega toetus tuleb Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondist,» lisas ta.
Leiaru sõnul on klippe kokku kolm – avalik ruum, kogukond ja ajalugu. «Avaliku ruumi klippides pöörame tähelepanu laiemale publikule ja turistidele suunatud tegevustele kirikus, kogukonna klipp annab ülevaate kiriku olulisusest läbi inimese elu ning ajaloofilmis tutvustatakse Pauluse kiriku ajalugu, nagu ka pealkiri ütleb,» rääkis ta BNS-ile.
Klippide pikkused on poolteist kuni seitse minutit ning nad peavad sisaldama muuhulgas ülevaadet kirikust ja selle renoveerimistöödest, tutvustama kirikuhoone pakutavaid võimalusi ja torni, andma ülevaate kiriku ajaloost ning sisaldama infot lahtiolekuaegadest ja kiriku asukohast.
Lisaks videoklippidele valmib sihtasutusel ka interaktiivne ja ainulaadne oreliprogramm. Programm koosneb kolmest osast – lühidalt orelite ajalugu tutvustav film, interaktiivne õppeprogramm ja test. «Interaktiivne oreliprogramm tutvustab oreli tööpõhimõtteid ja registreid, mängides programmi vaatamise hetkel orelil ka helinäidiseid. Peale programmi läbimist on õppijail võimalik läbida ka test,» rääkis Leiaru.
Tartu Pauluse kirikus on Lõuna-Eesti suurim, 56 registriga orel.