Air Baltic vastas Tartu linna arupärimisele

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Air Baltic lendab Riia ja Tartu vahet kuni kevadeni hõredama graafiku järgi.
Air Baltic lendab Riia ja Tartu vahet kuni kevadeni hõredama graafiku järgi. Foto: Sille Annuk / Postimees

Läinud reedel kohtus Air Balticu asepresident Tartu linnapea ja abilinnapeaga, et vastata linna mureküsimustele, miks on lennufirma viimasel ajal lende ära jätnud ning kuidas saaks Tartust lendamise kindlust parandada.

Air Balticu asepresident Janis Vanags põhjendas viimasel kolmel kuul ära jäänud lende umbes pooltel juhtudel ilma ning ülejäänud pooltel juhtudel tehniliste riketega. Kui aga vaadata perioodi eelmise aasta 1. oktoobrist selle aasta 1. oktoobrini, jäi 80 protsenti lendudest ära ilma tõttu.

Lootused ILSil

«Ma ei ole nii suur lennunduse asjatundja, et hinnata, kuivõrd ammendavad need selgitused on,» ütles abilinnapea Karin Jaanson. «Aga kui põhiprobleemiks oli tõesti ilm, peaks olukord paranema õige pea ILSi tulekuga,» lisas Jaanson.

ILS ehk täppismaandumisseade, mis võimaldab pilootidel maanduda ka kehvema ilmaga, hakkab Tartu lennujaamas tööle 21. oktoobril. «Siis on lennujaamas loodud võimalikult head tingimused lennuühenduse stabiilsuse toetamiseks,» märkis Jaanson.

Vastastikune huvi

Linnapea Urmas Kruuse kinnitusel näitas kohtumine, et linn ja lennufirma on mõlemad edasisest heast koostööst huvitatud.

Kuigi mitmed, ka abilinnapea ise on tõstatanud küsimuse, kuivõrd tõsiselt lätlaste lennufirma üldse suhtub sellisesse väikesesse sihtkohta nagu Tartu, kinnitas Vanags kohtumisel, et Tartusse lendamine on nende jaoks oluline. «Tahaks tema sõnu uskuda,» nentis abilinnapea Jaanson.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles