Võru tänava viaduktil on kõnniteelt asfalt üles võetud, seal jätkub viadukti all betooni kivistumisel tekkinud pragude kõrvaldamine.
Võru tänava viaduktil võeti kõnnitee asfalt üles
«Täidame viadukti servaprussidel betooni mahukahanemispragusid,» selgitas Tartu idapoolse ringtee esimese järgu, sealhulgas Võru tänava viadukti ehitanud Nordecon ASi projektijuht Kristjan Toome.
Betooni mahukahanemispraod tähendavad lihtsamalt öeldes betooni kivistumisel tekkinud pragusid. Läinud aasta suve lõpul ja selle aasta suve alguses täideti need praod viadukti all.
«Nüüd täidame need praod ka viadukti servaprussidel,» rääkis Kristjan Toome. «Selleks tuleb kõigepealt asfalt üles võtta, teisiti ei saa seda tööd teha.»
Töid tehakse postimajapoolsel kõnniteel. Jalakäijad on suunatud Võru tänava viadukti alt teisele poole kõnniteed ning sealtkaudu saab liikuda Ringtee tänava ja Ülenurme suunas.
Kava järgi tuleb jalakäijatel väikse ringiga arvesta 31. juulini.
Nordecon täidab Võru tänava viaduktil betooni tekkinud pragusid garantiitööna. 2013. aasta novembris avatud Idaringtee esimese järgu garantiiaeg kestab kolm aastat.
«Idaringtee on meile ülitähtis objekt, hoiame sel hoolega silma peal ja laseme kõik vähegi kahtlase garantiiajal korda teha,» kinnitas Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak.
Võru-Ringtee ristmikust vanglani viiva Idaringtee esimese järgu tegemiseks kulus 18 miljonit eurot, millest 85 protsenti sai Tartu linn euroliidu Ühtekuuluvusfondist.
Ehitustöid tegid Nordecon AS, Järva Teed AS ja EA Reng AS. Omanikujärelevalvet tegi Taalri Varahaldus AS.