Sobilike kandidaatide seas on teiseks huvipakkuvamaks erialaks õhusõiduki juhtimine, mille konkurss on 11,7 inimest kohale. Järgnevad lennundusettevõtte käitamise 5,5, õhusõiduki ehituse ja hoolduse 4,8 ning lennunduse side- ja navigatsioonisüsteemide käitamise eriala 4,6 avaldusega kohale.
«Tänavune konkurss on tihedam kui varasematel aastatel, noorte teadlikkus eriala valikul on kasvanud. Meil on hea meel, et konkursid on tõusnud ka tehnilistel erialadel nagu lennunduse side- ja navigatsioonisüsteemide käitamine ning õhusõiduki ehitus ja hooldus,» ütles lennuakadeemia õppeosakonna juhataja Signe Vanker.
Lennujuhtimise juhtivinstruktor Kristjan Kõrgesaar märkis, et lennuakadeemiast saavad noored laiapõhjalise lennundusteadmiste tausta, mille baasilt saab pärast lõpetamist kandideerida tööle õhuväkke, lennundusega seotud riigiametitesse ning lennuliiklusteenindust osutavatesse ettevõtetesse üle Euroopa.
Piloodiks ja lennujuhiks kandideerijaid ootavad juba homme ees kirjalikud kutsesobivustestid, millega hinnatakse nii psühholoogilisi võimeid ning isikuomadusi. Kõigil erialadel on kandidaate ees ootamas ka sisseastumiseksam, mis koosneb kirjalikust osast ja vestlusest.
Olenevalt erialast selgub vastuvõetute nimekiri 20. või 24. juulil.