Lõuna prefektuuri patrulli- ja liiklusjärelevalve talituse juht Alvar Pähkel hindas Mark Paštšuki velomobiili pildi järgi ja ütles, et selle sõiduki näol on tegemist velokardiga, millele on kabiin ehitatud.
Nõo poiss võiks velomobiiliga liigelda küll
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Liiklusseaduse järgi käsitletakse sellist sõidukit jalgrattana,» sõnas ta. «Kolme- ja enama rataste arvuga jalgratta suurim lubatud laius on 1,25 meetrit ning kui antud sõiduk seda ei ületa, võib see teoreetiliselt osaleda ka tänavaliikluses. Seda muidugi juhul, kui on täidetud kõik teised jalgratastele esitatud nõuded. Neiks on töökorras pidur ja signaalkell ja helkurid. Sõitjad peaksid kandma kiivrit, mis oleks sellise sõiduvahendi puhul ainus turvavahend.»
Siiski ei jätnud Alvar Pähkel märkimata, et linnaliikluses võib sellise velokardiga liiklemine olla üpris ebamugav ja keeruline ning seepärast soovitas ta jääda pigem koduõuele.