Mida taotleb Aura keskus sooduskampaaniaga?

Elina Randoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Miks korraldas Aura kampaania poole odavama, 70-kroonise terviseklubi hinnaga? Kas külastajaid on väheks jäänud?


Vastab Aura keskuse juhataja Tiia Teppan:

Ei ole, see on meie turundusnipp. Me tahtsime midagi huvitavat ja üllatavat välja mõelda, sest terviseklubisse on suhteliselt kallid pääsmed. Tahtsime seda välja pakkuda, et inimesed kas või kordki saaksid teada, et seal on hea olla.

Ja kuna meil on soolaveega tünnid praegu lisaväärtusena kohale veetud, siis oleme huvitatud, et käiks rohkem inimesi seda nautimas.

Kampaaniaga tähistame oma sünnipäeva 1. oktoobril ja oktoobrikuus on terviseklubi pääse 100 krooni.

Augustis oli külastajaid vähem, aga septembris on juba rohkem ja just tänu sellele, et algasid aeroobikatunnid ja spordiklubid hakkasid trenne tegema.

Nii et hooaeg on alanud ja kui ma praegu arve vaatan, siis on seis isegi natuke parem kui eelmisel aastal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles