Salvesti lastetoitude müük kasvas tublisti

Vilja Kohler
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Salvesti Põnni mangopüree pälvis tänavu konkursil "Eesti Parim Toiduaine" köögivilja kategoorias hõbemärgi.
Salvesti Põnni mangopüree pälvis tänavu konkursil "Eesti Parim Toiduaine" köögivilja kategoorias hõbemärgi. Foto: AS Salvest

Võrreldes eelmise aasta sama ajaga suurenes Salvesti lastetoitude müügikäive 70 protsenti, selgus ettevõtte statistikast.

Müügikäibe tõusu põhjuseks on suures osas uus keskkonnasäästlikes pehmetes pakendites lastetoitude sari Põnn, mis jõudis lettidele eelmisel aastal. «Lapsevanemad otsivad ökoloogilisemaid, puhtast toorainest ja mugavas pakendis lastetooteid,» selgitas Salvesti tegevjuht Lauri Betlem.

Salvest toetab Põnni tootesarjaga Tallinna Pelgulinna sünnitusmaja. Igalt Põnni ostult annetatakse 1 sent, mille abil saab haigla soetada vajalikke seadmeid. 2014. aastal ostetud Põnni lastetoitudega kogunes Pelgulinna sünnitusmaja toetuseks 7715 eurot.

Uute toodete kõrval on jätkuvalt hinnatud ka teada-tuntud maitsed. «Mahuliselt ostetakse kõige enam meie porgandimehu, mis on endiselt tarbijate lemmik,» ütles Lauri Betlem.

Tartus 1946. aastast töötava Salvesti tootevalikusse kuuluvad supid, köögiviljahoidised, moosid, lastetoidud, majonees, kastmed jpm. Eestis on toodetel kasutusel kaubamärgid Salvest, Põnn, Meie Mari, Mahlakas ja 3MIN.

Ettevõte annab tööd ligi 130 töötajale.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles