Toiduainetetootja Põltsamaa Felix laiendab Põltsamaa kaubamärki ja tootmist uute valmistoitude ja suppidega.
Põltsamaa Felix suurendab supikeetmist
Ettevõtte Põltsamaa kaubamärgi supivalikusse lisanduvad sel kevadel kergema retseptiga kodune seljanka, lihata värskekapsaborš ja uus kukesupp ehk klassikaline nuudlitega köögiviljasupp, teatas Põltsamaa Felix ASi turundusdirektor Marek Viilol.
Kolme uue tootega suurendatakse ka valmistoitude sarja: lettidele jõuavad ühepajatoit, makaroniroog hakklihaga ja pilaff.
Lisaks tootmise kasvatamisele on muudetud ka olemasolevate toodete retsepte ja tooraineid. Näiteks seljankas suurendati lihasisaldust 30 protsendini, rassolnikus vähendati õli kogust ja hernesupis varem olnud pekine põseliha vahetati välja taise suitsuliha vastu. Mitmes supis vähendati ka soola kogust.
Ettevõte valmistab nüüd 11 koduse maitsega suppi. «Eesti on unikaalse purgisupikultuuriga riik,» märkis Marek Viilol. «Ainult siin armastatakse ja tarbitakse purgisuppe nii palju!»
Põltsamaa Felix toodab ja müüb ligi 300 erinevat toodet kaheksa kaubamärgi all, neist üks kaubamärk on Eestis menukas Põltsamaa.